Artist: Elixir
Album: Don't Be Scared
Released: 2002
Label: Quatermass
Catalog: QS 142
Genre: Elektronic
Style: Breakbeat, Leftfield, Downtempo
Format: EAC-APE-CUE-LOG-HQCovers
Extractor: Exact Audio Copy v0.99pb5
Codec: Free Lossless Audio Codec v1.2.1
Scans: HQCovers JPG 600dpi
Total Time: 37:64
Ripper: SurowyTato
Tracklist:
Rana [4:10]
Gargantuan [5:51]
Gotowane In Blood [3:44]
Nagrywanie Tomb [4:20]
Klapy do innego życia [5:12]
Don \ 't Be Scared [4:11]
Robot Fly [4:20]
Majestic Temper [3:53]
Peace [3:43]
Opis:
Drugi album ELIXIR DLA Quartermass / Sub Rosy po wydanym w 2000 Roku \ "Muzyka Matematyka Magia \" żart fascynującym dziełem, pełnym buntu, ale zarazem Elementów Piękna i humoru, które świetnie kontrastują z ogólnie brutalnym charakterem Tej Muzyki. \ "Don \ 't Be Scared \" żart reakcją przeciwko całej Tej bandzie sztucznie produkowanych, gładkich, pozbawionych treści wykonawców Muzyki dance, którzy ostatnio zdominowali gatunek. Elixir daje Nam sensowny album nowych, ostrych breakowych cocktaili, pełnych pompujących beatów, zakręconych sampli i celowo zniekształconej instrumentacji. (tanieplyty.pl)
Opis:
Elixir \ 's Drugi album na Quatermass \ "Don \' t Be Scared \", następujące po 2000 roku \ 's \ "Muzyka Matematyka Magia \", jest groźny album pełen wrogości jeszcze zawierającą nutę piękna i humoru który sprytnie kontrastuje ogólną brutalny charakter. \ "Don \ 't Be Scared \" jest reakcją przeciwko wszystkim nad produkowanych, gładkich, aktów lekkich którzy obecnie panować szerszy gatunek muzyki tanecznej. Elixir dostarczyć no-nonsense album surowców, koktajli nieprzyjemnych breakbeat, pełen gromiąc bitów, sampli skręconych i oprzyrządowania zniekształcony. Filthy Dirty Bass jest podstawą dla większości utworów i co tempo, bije przepływ z kiwającą głową dokładności, stonowane, gdzie to konieczne i brutalnie mocny dla maksymalnego efektu w razie potrzeby. Opierając się na tym fundamencie jest zbiorem varyingly poczętych dźwięków, zarówno złowrogie i marny i melodycznych i podnoszący na duchu. Nagrany do punktu przeciążenia w czasach, utworów wydają się zmierzać w kierunku upadku, przywoływanie obrazów rozpadu i spustoszenia, ale częste są migocze nadziei w albumie, które sugerują, że jest światło na końcu tunelu. Co oczywiście nie ma, a końcowy utwór stanowi najbardziej uspokajający moment albumu. (www.posteverything.com)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz